Garderobsrensing-.-

Mamma tvingade mej att rensa mina garderober, SJUKT DRYGT!
Blev två säckar kläder som slängdes men hittade även saker som jag glömt bort, typ klänningar(:
Hade också massa gamla leksaker i garderoben, har haft det där under som ett litet förråd(a)
Efter jag hade städat och rensat garderoben drog jag ut och sprang, nu sitter jag och gör en skolgrej som ska vara klar imorgon.
Här är lite bilder på några, orkade itne fota allt hah.
Rut mfl. 399?
Topshop, 599
Jane Norman, 549
Ginatricot, 199?
Rut mfl. 499
Ginatricot, ?
.
hahaha nallar..
asså wtf?.. Gillade jag kameler ellr?
Jävligt stolt, jag var med i bamseklubben de ni!
Hade 26 såna där, hahah minns att vi lekte med dom hela tiden i typ 1an, 2an :]

Postat av: Matilda

HAHAHAHAH BAMSEKLUBBEN!!!.....

JAG HAR OCKSÅ EN SÅN DÄR en likadan groda här hemma;)

2010-05-25 @ 15:24:10
URL: http://maddematildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0