Geting jävel!

Godmorgon!
Upptäckte imorse att jag blivit stucken av en geting.. Igår när jag cyklade hem från blåsut kände jag hur det kliade på benet så jag sträckte ner ena handen för att klia och fick då tag i ett djur, det var randigt men då var jag inte helt säker på om det var en geting eller en broms. Såg ut som en geting. Sedan nu när jag vaknade så har jag värdes bett/stick det är jätte svullet och gör ont när jag går.. Så getingjäveln stack mig.. Fan!
Hatar getingar. Nu när jag letade en bild på en geting till det här inlägget så hittar jag också en sida där det står att getingen är Sveriges farligaste djur!;o
Hatar dom.. Jag blir alltid så jävla rädd när det kommer en flygandes och surrar runt kroppen det är så himmla obehagligt.
Men nog om getingen. Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Vettefan vad som händer idag. Kanske blir att bara vara hemma men det är ganska så tråkigt men skönt. Känner mig väldigt trött.
Sen så är det ju inte länge alls till Torsdag då vi ska kolla på bil&troligtvis köper en också!!
Yeah!
Härligt, sen så är det också bara 6 dagar tills Julia kommer hit!
Då börjar sommaren för mig, för sen Umeå sen semester med pappa, och ja.. Vara i Agnäs med Angelika är redan inplanerat när jag åker upp! Men måste ringa pappa om det också så att det inte ändras på.
Men ska hoppa in i duschen nu.

Postat av: Emmaaaa

sv: ja sjukt bra :')

2010-06-29 @ 12:43:26
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0