Nattblogg

Pratade nyss med Madeleine i telefon, hon är på tåget och är helt själv i sin kupé. Ingen har ens kollat hennes biljett, känns inge bra haha, men hoppas allt går bra för henne iaf! Gud vad trött jag börjar bli, huuuh!
Men orkar jag sova? Njeee, och i morgon blir det att träffa Emma Angergård. Nice var länge sen känner jag.
Gud skolan börjar ju snart också, sommarlovet har flygit förbi känner jag. Det har gått alldeles för fort.. Taggar ju som sagt inte skolan, jag får en klump i magen när jag tänker på den. Det känns så jobbigt he he heh. Men jag har ju tänkt satsa i åttan nurå som fan och hoppas jag orkar det, sen i nian också för vill verkligen komma in på den linjen som jag vill sen. Vill inte sabba allt för att jag kanske inte orkar plugga eller nått. Jag och Madde har snackat om att jag kanske kan gå gymnasie i Umeå! Får ju det om jag vill, men det är bara upp till mig. Nu har jag inte ens börjat åttan än så tidigt att tänka på allt det här, men ändå det är ju bra att satsa i åttan så det går bra för en senare i livet! Haha jag och Madde har prata om att det vore nice och bli Jurist eller journalist!:D
Menmen, jag har egentligen inget speciellt att skriva om så tog upp det nu, känner att jag bara skriver tex, hej idag händer det och det .. eller ska snart ut hejdå. Haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0