Nyduschad

Skönt!
Sitter här nyduschad i handduken. Ska bara ta det lungt idag. Orkar inte göra något speciellt. Emma messade nyss och frågade om vi skulle ses. Så ja, jag kanske träffar henne :) Då har jag ju nått och göra. Men orkar inte vara på stan känner jag. Är bara så trött haha.. Sen måste jag köpa slanglås.. Om jag itne hittar cykelnyckeln... För jag och Maja råkade välta cykeln lite och då kan den ha ramlat ut nu när jag tänker efter. FAN mamma kommer få psykdamp på mig....... Men vad ska jag göra? Ska leta mkemkemke mer. Men ja, kmr den inte fram så.. Får jag köpa slanglås så att det går och låsa den. Kan ju inte ha min nya fina cykel olåst eller vad säger ni.. ? ;)
Haha nej, skojja. Men som sagt jag måste ju låsa den.
Geting sticket har blivit större fyfan vad ont det gör!
Aja, nej nu hämtar jag min mysiga morgonrock, noppar ögonbrynen, och sånt, sedan väljer kläder klär på mig, och aj sminkar mig om jag ska ut eller träffa nån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0