Min&Mikaelas blogg

Hejhej!
Nyss ätit lunch, kände mig lite hungrig så jag steke potatisbullar till mig och min två-åriga lillasyster!;]
Gott var det, men efter att ha tryckt i mig 4st så är jag proppmätt!
Jag ska träffa Emma ikväll vi ska vara antingen hos mig eller hos henne och typ se på film oså:)
Vetinte vilken men det är väl bara att ladda hem?;)
Trevligt iaf:)
Ska snart påbörja att platta håret blääääääöööeöeö
Just det, ska bara påminna er att jag har ju en blogg med sötamikaela också!
www.mmaatildahandmickiie.blogg.se
Så kika gärna in där. Vi har egentligen slutat uppdatera men den ska ju inte bli bortglömd. Jag tänker då uppdatera då&då. Om du ser det här Mikaela gör det dumed!:)

Postat av: angelica

sv: haha ja^^

2010-06-29 @ 15:49:04
URL: http://bubbahgelan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0