MATILDAISBACK!

HEJ ALLIHOPA,
HAR INTE HAFT INTERNET PÅ NÅGRA DAGAR HÄR MEN IDAG FIXADE JAG DET!
Har så mycket att berätta, och asmånga bilder, så jag gör flera inlägg annars blire ett ,megaaainlägggg:o
Jag kan börja att berätta från början,
först sov vi som sagt en natt hos mormor,
sen så kom julia (min kusin) förbi ett tag hos mormor innan vi skulle dra
sedan klockan sju så åkte vi ner och satt och väntade ett tag på tåget
sedan kom det, och vi gick in och skulle leta våran vagn
vi hade bokat för 6st, men i en vagn rymdes det 7.
Men vi trodde inte ngn skulle ta den platsen, sen när vi öppnade satt det en tjock äcklig gubbe där och drack han var dessutom väldigt onykter. Så Inger snackade med honom, och försökte få han och byta vagn,
-Hej, nu är det såhär att vi har 2st småbarn som kommer skrika på natten, skulle du kanske kunna byta vagn? Jag skulle kunna höra med konduktörn.
-Inte mitt problem.
-Jo, men de äre väl?
-näh.
- Men ska jag höra med honom?
-Äsch, det är lugnt jag kan söva högst upp.
-Men, jag går och hör med honom nu,
- Nej,det är lugnt jag kan söva här, jag är van vid barn.
- Jo, men det vora bra om du kunde byta.
Sen gick dom ut en liten stund för att fråga ,
Och jag satt mitt emot honom, men Jennifer och då börja han ta och smeka på henne osv,
och var skitäcklig, han var också och smekte Cornelia.
Tillslut, så träffade Inger en schysst konduktör som lät oss byta till en tom liggvagn.
Huhuh skönt!
Inge internet fanns på tåget heller...
Men jag försökte sova istället.
Gick väl lite si sådär, jag frös som satan.
Sedan, när vi var framme så hämtade några Micke känner typ oss
Hasse och Frasse.
Och dom körde oss från Örebro till Nora.
När vi var framme, så var det bara och packa upp och kolla runt i huset var vi hamnat :D
Den kvällen var jag inte ut något alls typ.
Sedan nästa dag, (igår asså)
Då fortsatte jag packa upp lite,
och vi försökte hitta till affären här, och tillslut hittade vi Ica.. ;)
Där handlade vi lite disk saker, så vi ska kunna diska här, och lite mat.
Åh! Vad fint vi ska göra här, jag ska få tapetsera om, och mamma har snackat om att jag kanske ska få en platttv på rummet, också ska ja få en ny bokhylla, och vi ska köpa nytt matbord och nya köksstolar och massa annat!
På onsdag, alltså imorgon så ska jag träffa min nya rektor och min mentor som tydligen heter Johan, och jag ska börja i 7D på karlsängskolan.
Själv har jag inte den blekaste aning om vart skolan ens är o.O
Men jag får väl se i morgon.
Håller på att föra över bilder från mobilen nu, men det segar satan!-.-'



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0