MATILDA SKREV PÅ MIN BDB

såhär skrev matilda på min bdb press.. tack. -.-

maddematildas.blogg.se
the stenget´s
jag är en mäktig en;*
puesss
GIRLPOWER!!<3
hej, jag heter Madde och är snart 14 vårar! Mitt intresse är för övrigt Bågskytte men även skaliskonster ni kanske tycker det låter lustigt men det är nice!!
Jag älskar min getvän Matilda<333
Hon är min bästaste bästa vän av dom allra bästaste nästan som en hihih Simon tycker jag ni kan ju kola vår fina blogg där skriver jag mycket roliga saker som ni kan le åt jag är snäll koementera gärna mina bilder !!!!!!!!!!! :D<33<3
Jag älskar min familj, förut hade jag ett marsvin och en kanin dom var söta!! Men vi har inte kvar dom längre det är synd:(
På min fritid sysslar jag ofta med som jag sa tidigare bågskytte oksåvidre men även golf tycker det är så spännande att spela MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDER HÖRRNIII ;))))
Ehm, vad kan jag mer berätta mina favorit filmer/serier/program är: kalle och chockladfabriken, postkodsmiljonären, big losers, du är vad du äter, nyheterna, gokväll, och mysiga skräckisar med Mamma Ulla<33
<<<<>>>>>>>>>
Hihi
mina bästisar är : ALICIA och MATILDA jag brukar vara med dom och sova över med dom och vi har alltid kul puss på er<3
ibland när jag mår dåligt så brukar dom trösta mej då blir ja happy!
Tror jag har pratat nog ha det bra älskfötter<3
PUss madde;*
<<<<<<<<<>>>>>>>>>>

maddematildas.blogg.se


the stenget´s

jag är en mäktig en;*

puesss

GIRLPOWER!!<3

hej, jag heter Madde och är snart 14 vårar! Mitt intresse är för övrigt Bågskytte men även skaliskonster ni kanske tycker det låter lustigt men det är nice!!

Jag älskar min getvän Matilda<333

Hon är min bästaste bästa vän av dom allra bästaste nästan som en hihih Simon tycker jag ni kan ju kola vår fina blogg där skriver jag mycket roliga saker som ni kan le åt jag är snäll koementera gärna mina bilder !!!!!!!!!!! :D<33<3


Jag älskar min familj, förut hade jag ett marsvin och en kanin dom var söta!! Men vi har inte kvar dom längre det är synd:(

På min fritid sysslar jag ofta med som jag sa tidigare bågskytte oksåvidre men även golf tycker det är så spännande att spela MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDER HÖRRNIII ;))))

Ehm, vad kan jag mer berätta mina favorit filmer/serier/program är: kalle och chockladfabriken, postkodsmiljonären, big losers, du är vad du äter, nyheterna, gokväll, och mysiga skräckisar med Mamma Ulla<33

<<<<>>>>>>>>>


Hihi

mina bästisar är : ALICIA och MATILDA jag brukar vara med dom och sova över med dom och vi har alltid kul puss på er<3

ibland när jag mår dåligt så brukar dom trösta mej då blir ja happy!





Tror jag har pratat nog ha det bra älskfötter<3

PUss madde;*



<<<<<<<<<>>>>>>>>>>


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>


<<<<<<<<<>>>>>>>



HAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHAHA.. ;)

inte mathildahs som är rolig härå;*

älskar dej Madde.. ;;););)<3


Postat av: matiss

det är i <<<<>>>>>>> allla dom "kkopiera detta om blablabvla sakerna var"

2010-03-01 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0