Maddiiiis

håller på att städa, har nyss damsugat, och plockat undan saker + ställt upp sängen hon ska sova i. Men ska bädda den senare! Hähähä.
Allltså jag har ont i huvet och svettas.. Mår typ lite illa. Men sjuk är jag nog inte är nog bara "Mensvärk"
haha, går nog över snart hoppas jag! Har också druckit ett glas vatten, om det inte blir bättre ska jag ta en ipren. I morgon ska jag och Madde typ tare lungt, jag ska väl visa henne runt haha, och sånt!:)
Sen har vi, eller iaf jag planerat lite jag vill att vi går på bio ngn kväll typ, och en "Spakväll", och in till Örebro, vill också åka till Gustavsvik där dom har Sveriges största inomhusbad! Men vi ser väl vad vi hinner!:p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0