Matilda♥

Godmorgon!


Nu har jag nyss vaknat, och måste göra mej iordning, min mormor kommer ju somsagt vid 10-11 tiden och då måste jag vara klar, jag packade lite igår, men vettefan vad jag ska ha på mej idag!:O

Men blir väl kanske.. leggings och en kofta... ;)

men hmm, ja har ju 2st nya tröjor, får väl se vilken det blir, kanske kommer bild sen på Dagens outfit.


Läste Maddes inlägg om inneskor, ja fyfan vissa lärare måste verkligen tänka lite på vad dom stoppar på fötterna! ..

Ser hemskt ut, hahah!


Läste lite på Kisseies blogg också, vilket skämt hon är ju helt vrickad enligt mej.

Och, innan hon kommer ut med massa Åsikter och trams, borde hon ha lite fakta bakom det!


Men iallafall, jag kanske bloggar mer sen, (idag) /(ikväll)<3.


Ni får hare så bra!

pusspuss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0