Godmorgon!

Har typ precis vaknat. Klockan är snart tolv så ska nog ta en morgon dusch.
Vet ni? Jag som alltid hatat mitt hår, verkligen super hatat. Har börjat tycka det är lite ok nu. Har gått i lockigt 24 ca en vecka för att det ska få vila, för Madde kommer ju snart och då ska vi blondera mitt hår, och färga hennes utväxt!
Låter bra va:)?
Den här dagen blir det bara att ta det lungt, ska vila inför att Madde ska komma. Har ju varit på semester en vecka också. Så vill vila lite. Ska fortsätta packa upp oså.
Vädret suger dessutom idag, det är mörkt och dassigt!
Känns inte ens som det är dag just nu, känns mer som sent på kvällen liksom dags och sova!
Har inte så många nytagna bilder, så ni får en på mig från i vintras!
Haha, nu när jag valt och köpt blondering så börjar jag känna.. Åh jag vill ha svart hår!
När jag ser dom här bilderna.. Men blir resultatet bra blir det att vara blondin det här året skulle jag tro, och blir brunett till nästa höst! :)

Postat av: alicia

du får nog räkna med att det kan bli missfärgat eftersom du har så mörkt hår och har färgat om det så många gånger! men hoppas det blir bra, du passar säkert i det:)

2010-08-01 @ 12:53:42
URL: http://aallyy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0