Plugg,Plugg&Mer Plugg!

Sitter och nöter Bob Marley..
I skolan så ska vi redovisa om ngt, vad som helst.
Man ska snacka i tre till fem mintuer.
Jag har ju då valt att snacka om Bob.
Hoppas det går bra, är skitnervös.
Menmen .. Inte så mycket att göra klart är klar med vad jag ska säga och allt gäller bara att övaövaövaöva!
Hahah, önska mig lycka till fan!
Sitter och nöter Bob Marley..
I skolan så ska vi redovisa om ngt, vad som helst.
Man ska snacka i tre till fem mintuer.
Jag har ju då valt att snacka om Bob.
Hoppas det går bra, är skitnervös.
Menmen .. Inte så mycket att göra klart är klar med vad jag ska säga och allt gäller bara att övaövaövaöva!
Hahah, önska mig lycka till fan!




Postat av: alicia

sv; HAHAHA vafan x'D

ah det var iaf hunden jag mena(;

2010-03-23 @ 23:41:28
URL: http://aallyy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0