ily

Klart vi inte kommer tappa kontakten, och du vet att du ALLTID är välkommen hit ner när du vill!
Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men du ska veta att du alltid kommer vara min bästavän, o inget kan komma i mellan!!<3
Syster genom allt helt enkelt, och jag kommer ju upp så ofta jag kan, vi får helt enkelt snacka ofta&ringa varanndra!
Saknar dig otroligt mycket, alla minnen med dig
får mig fan att bli tårögd..
Satt och kollade igenom alla bilder på datorn idag..
Hittade massa på oss,
också sorterade jag o tog bort massa o gjorde mappar,
o en med vänner, minnen oså.
Men du hamnade i "familjmappen"3<
Angelika Asplund(L)Matilda Asplund
Klart vi inte kommer tappa kontakten, och du vet att du ALLTID är välkommen hit ner när du vill!Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men du ska veta att du alltid kommer vara min bästavän, o inget kan komma i mellan!!<3Syster genom allt helt enkelt, och jag kommer ju upp så ofta jag kan, vi får helt enkelt snacka ofta&ringa varanndra!Saknar dig otroligt mycket, alla minnen med digfår mig fan att bli tårögd..Satt och kollade igenom alla bilder på datorn idag..Hittade massa på oss,också sorterade jag o tog bort massa o gjorde mappar,o en med vänner, minnen oså.Men du hamnade i "familjmappen"3<
Klart vi inte kommer tappa kontakten, och du vet att du ALLTID är välkommen hit ner när du vill!
Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men du ska veta att du alltid kommer vara min bästavän, o inget kan komma i mellan!!<3
Syster genom allt helt enkelt, och jag kommer ju upp så ofta jag kan, vi får helt enkelt snacka ofta&ringa varanndra!
Saknar dig otroligt mycket, alla minnen med dig
får mig fan att bli tårögd..
Satt och kollade igenom alla bilder på datorn idag..
Hittade massa på oss,
också sorterade jag o tog bort massa o gjorde mappar,
o en med vänner, minnen oså.
Men du hamnade i "familjmappen"
Du är och kommer alltid att vara en del av mig.
Alla minnen och stunder vi delat, kan fan inte säga mer än att jag saknar dig.
Du fick mitt leende på läpparna..
Vi har gjort så mycket tillsammans och gått igenom så jävla mycket.
Behöver egentligen inte säga det här för du vet redan, men jag säger det ändå ;
-"Jag älskar dig, och kommer alltid finnas här för dig Angelika Asplund."
Tills döden.
Den här sommaren kommer bli den bästa, vi ska bygga fler minnen och träffas sjukt mycket.
Vi måste återfå den vänskap vi hade förut, vi glider..
Vi glider verkligen ifrån varandra känner jag, och jag vill inte det.
Du är en av mina bästa, och jag kommer aldrig glömma dig.
Hoppar du, hoppar jag!
I 7 år har vi känt varandra nu, och det är 7 oförglömliga år.
Du, jag Mikaela&Sandra värsta Hörnefors gänget var vi
Alla minnen med er, jag saknar er allihopa!
Även fast vi bråkat mycket Angelika , så löser vi det alltid.
Vad är en syster till för?
Jo, just för att dela glädje och sorg med.
Skulle kunna hålla på såhär i evigheter och förklara hur mycket du betyder.
Vi är lika varandra också, så många likheter och så många olikheter!
Gråter när jag tänker på att vi knappt kan träffas ...
Tanken får mig att må dåligt.
Minns du alla gånger vi vart i Agnäs?
Alla skratt vi delat?
Det där i Pettersborg, när din docka tappa skon och du gick in till min farmor?
Islandsmaten?
Kojjan vi byggde i skogen där i Agnäs, den är nog fortfarande kvar.
Alla gånger vi vart till Paradisbadet, förut åkte vi typ dit varje helg..
Eller när vi drog ner till Jämtland och var i Krokvåg med pappa, Jessica och Simon och vi var där en hel vecka, vi solade, lekte i regnet minns du det?
Vi samlade vatten och försökte fylla en pool?
Eller när vi åkte ner till Diggilo -09?
Hahah, där insåg vi att Ben and Jerrys glassen var mycket billigare och bara kostade tolv där så vi köpte 2var;]
Eller när vi inte fick hoppa i hopp borgen där
Vi är för gamla *Fnys*
Det här är minnen, dom här och många,många,många fler som jag kommer ihåg.
Jag minns alla gånger vi åkt i Agnäs backen, och när vi har kört skoter och åkt fyrhjuling med pappa.
Vi hade ju kor också, du minns "Bonden" som vi kalla honom, Sverker.
Vi var där jätte ofta, och älskade kor!
Minns du dagen, som vi sa var en av dom bästa?
Då jag var tsm med Tobias, och vi var i Sävar och sen så kom han.
Vi tog massa foton på oss 3, och gick till Ica och köpte Burn och han Redbull!
Sedan på kvällen så försökte du sova, och jag snackade 3 timmar i telefon med honom.
Sedan tog vi en av mina gamla "leksaks" hästar, ett litet gossedjur som om man trycker på det så snarkar den, ah vi lurade honom att det var du som snarka och han bah, -"Oj.. xD"
Hahahah, asså jag blir glad av att tänka på alla minnen med dig, dig och alla andra som vi skapat minnen tillsammans med.
Kommer aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig glömma allt med dig gummsan!
Vi har fan klarat ALLT tsm..
Flytten ska inte få förstöra ett skit fan heller.
Jag minns också när vi var i Agnäs backen på kvällen, och åkte i liften med skorna!
Fett kul vi tyckte det var.
Hahah, ja måste återigen ta upp Tobias, men minns du när ja va tsm med han och vi skulle ha den där "Monsterfesten"
Sen så ringde han när vi var på bron, och ja ramla baklänges ner i rabbaten, men ja lyckases hänga mig kvar med benen så ja hände upp och ner xD
Hahahahah, vi garvade ihjäl oss!
Vi brukade också gå ut och gå med Ulva och Nåva ..
Men dom är båda på andra sidan nu, borta uppe i himmlen ..
Vi kan inget annat än att hoppas att dom har det bra.
Dom kommer alltid finnas i våra hjärtan, och kommer aldrig bli glömda!
Saknaden är stor inom mig..
Men inget kan man göra ..
Kommer också ihåg när vi sovit hos din farmor&farfar och tomten hängde med ..
Din farfar ville inte ha "Dockor" vid matbordet, men din farmor tyckte dom var söta:]
Hahahahah:]
Kommer också ihåg den perioden när jag ahde det väldigt svårt, tänker inte skriva ut några namn eller något i bloggen, vill inte dra igång något, men du kanske vet vilken jag menar, perioden jag var deprimerad och skärde mig tom.. När jag mådde skit, och grät i telefonen ..
Du fanns alltid där, och ja vettefan hur jag ska tacka dig bästevän.
Kan bara säga att jag gör desamma för dig.
Vi stöttar varann och finns för varann.
Du är min ena halva.
Jag kan bara säga att jag älskar dig Angelika Nina Kristina Asplund.
-"And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0