Berättar inte allting i detalj för bloggen ;)

Var med Emma ikväll, följde henne hem efter skolan senså tog vi bussen från gyttorp till nora.
Vi åt pizza på stan, eller ah jag åt o hon köpte godis xd
Senså drog vi hem till Iza o några tappade mina vantar på vägen också-.-
Men vi drog efter ett tag, var inte så jätte kul där:p
Kvällen har varit fettnajs, och blir nog Emma i morgon med;*

Postat av: emmalindell.'

haha, jag berätta ju inte heller allting i bloggen :D men det roligaste var nog när vi satte oss och ah.... HAHAHA, mer behöver jag ju inte säga.. fast det var ju inte hos iza egentligen utan det där var ju richards rum (a) haha <3 men fettnajs kväll iaf! (y) Måste göras om!

2010-03-26 @ 23:15:57
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0