sweetheart

hejhej, sitter och försöker planera min vecka lite.
Idag, ska jag vara med Emilia.
Sedan i morgon Torsdag ska vi köpa bil, Inger kommer hit och ja massa.
Sedan är det Fredag, helg lixom. Då kommer Emma hem från Skåne sa hon så vi kanske skulle vara då.
Sen kommer Lördag och Söndag vad händer då? Ja det får jag se. Sedan Måndag dagen innan Julia kommer då blir det städa,städa,städa för att jag ska upp tidigt nästa morgon och möta Jullan i Örebro!
Ja det vad ja ska göra tills hon kommer. Sedan när hon är här ja då börjar sommaren för mig!
Då blir det fullt upp, Julia, Umeå, ullared, camping, liseberg (med emma), danmark, och MASSA!
Sedan när jag kommer hem från det kommer Madde hit!
Kan det bli bättre;)?
Nej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0