MIN

Haha såg just att namnen blev min haha. MadeleineIsabellaNathalie. Okej haha vafan? Random.
Köpte parfymen jag skrev om och krom tabletter/piller och ett nitarmband.
Krom tabletterna ska göra så man har en jämn blodsocker nivå och man inte blir sötsugen och går upp i vikt och tappar energi. 
Ikväll blir det kanske kompis? Fast tror inte det, ska nog ut och springa sen kanske se en film:)
-
När vi var inne på skopunkten så provade Isabella ett par skor det var inte seriöst, då kom en tant och bah: dom där får du inte köpa, dom är för höga! Jag är sjukgymnast så jag vet vad jag talar om! Hon får väl fan köpa vilka skor hon vill, varför lägga sej i liksom?! Hahaha

Postat av: issaa

haha gör det :]

2010-06-29 @ 20:34:55
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Postat av: issaa

haha, neje! du var söt, vi var ju inte serri ju ;P

jag var cp på första bilden:]<3

2010-06-29 @ 20:37:32
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0