Matilda<3

HÖRNEFORS!


Nu ska jag ringa mormor,
och höra om hon kan skutsa mej till Hörnefors imrn,
annars måste jag åka bussen!
Menmen, dit ska jag iaf hursomhelst så ja.
bussen dit isf, går 11.31
Hade spanskaförhör idag btw,
det gick superbra, även fast ja knappt tränat ngt, och det var mke mer läxa än jag trodde först men jag kunde allt .. ;)
Hahah, jag funderar på att packa klart allt redan ikv, och bestämma vad jag ska ha på mej imorgon så taggad är jag heheh!
Idag testade jag en Adidaströja, fanns inga rosa så det blir nog grön.
Men det fanns ingen i min storlek tyvär, en av dom var liite för liten, och jag vill hällre att den ska vara lite stor, lixom så jag kan ha den ett tag.
Ifall, jag nu tar bussen imorgon, så åker jag ner tidigare så jag hinner shoppa lite!.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0