Matilda♥

13de Då smäller det


Så, ja.. nu börjar nedräkningen till Flytten!

14 dagar kvar, om man räknar med idag.
Vi kommer flytta den 14-15.
Börjar känna stressen mer och mer nu, av att jag måste hinna träffa Allihopa!
-
I allafall, idag så tog jag en senare buss, 20.05 hem till Umeå.
För att jag ville vara med Affe och Angelika!
Sedan efter det så drog jag till bussen, när jag kom fram till Umeå så insåg jag att jag hade en krona för lite på mobilen, så ja gick mot Nannas för att köpa en enkelbiljett, men det var såklart stängt!-.-
Så då gick jag till Sega Råttan och dom sålde inte, ..
Så jag gick hem.. I kylan, i endast leggings, på benen!:o
FyFAN, vad kallt det var ute.
uschusch!
Men, nu ska jag sätta mig och läsa lite om råttor, som sagt.. Jag kanske ska få en när vi flyttar! .. ;)
Puss på er, och hare bäst.
Jag hör av mig imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0