Vädret -.-

Hejsan allihopa!
Har just plattat klart håret.
Idag åkte vi in till Örebro som sagt!
Där köpte jag en mascara, och en jeans "kofta" venne hur jag ska förklara den.
Kommer en bild i alla fall.
Det var super fint inne i Örebro kjl!
Men mindre mysigt när vi skulle hem, då började det regna slask!;o
Jag hade ju klippt mig idag också, frisören hade sprayat i massa som luktade gott och volym puder, men allt får ju bort och mascaran rann över hela kinderna så när vi stog och väntade på bussen sa en tant :
- Oj, din mascara har runnit, vänta ska du få en näsduk också gav hon mig en och tog fram en liten spegel och visade hur jag såg ut, såg förjävligt ut;s
Sen när vi kom fram till Nora ville jag köpa hårfärg skulle ju ha blont men det kommer bara bli missfärgat så jag tog brun istället. Ska gå till en frisör sen och bleka helt någon gång.
Så vi gick in på Coop och köpte det.
När vi gick till bussen efter det för att åka ända hem så gick det ingen fler förns aslänge till så vi fick gå hem-.-
I skit vädret, och vi gick fel och i en cirkel en gång men tillslut kom vi hem.
Mamma ringde också och berättade att jag glömt stänga av min plattång!
Så det hade blivit små märken i golvet..;/
Här är jeans "koftan"/tunikan jag köpte:p
Eller Micke betalade egentligen ;)
Bilder från örebro, och det här är Örebro från sin sämsta sida
man ska ju se det på sommarn då äre sjukt fint!
Det är inte böjt som det ser ut på endel bilder det är bah det
att jag fota medans jag gick så det blev cp!

Inne på H&M



Stora gallerian "Krämaren"






Jadu Madde, här har vi vårt kära Team Sportia den här gången på stan och inte ngn stans på    ÖErsboda fast vi är vana och resa där.. ;)


Vi åt på Burger King också!:p


Sen gick vi in på BR..

Ja hitta några snela djur ja lekte med..

oj

sen såg ja två stengetar

dom visa mej hem till Philip och hans familj

Philip ställde upp på kort

sen kom två brottslingar


fast då kom snutjäveln farandes;o

slut

Okej, ja är random men jag tror madde fattar..  ;)
Det här inlägget blev så långt, hårfärgen och bild på hur jag klippt mig kommer i ett annat inlägg eheheh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0