Godmorgon

Godmorgon allihopa!
Just nu sitter jag i tvättstugan som vanligt, med datorn.
Ni undrar säkert varför? Jo för att internet cpar och man måste ha sladd just nu och sladden finns i tvättstugan därför. I alla fall så är mamma och Jennifer kvar på sjukhuset och kanske stannar till i morgon.
Det här blir nog en tråkig dag.. Precis som alla mina andra dagar här i Nora..
Men, i fall Mamma kommer hem idag så kanske jag och Micke ska in till Torget i alla fall.
Jag har börjat bli riktigt rastlös.. Till helgen så har Micke också halft lovat att jag och mamma, eller han och jag ska dra in till Örebro. Det är väl det ändå roliga som möjligtvis händer mig under denna vecka.
Jag har börjat sluta tänka "Åh, idag ska jag göra mig i ordning och hitta på något kanske Örebro, eller Torget!:D"
För det händer ändå aldrig..
Aja, nu ska vi vara glada *host*
Man vet ju aldrig hoppas mamma kommer hem idag.
*Frågar Micke*
-"Kommer mamma hem idag?"
-"Nej i morgon, får vi hoppas."
Ni ser inte det men skitsamma HEJDÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0