hahaha minnen fan

Här är några fula minnen jag har som jag inte kommer glömma på ett tag;

ALICIA
Först Statoil,  sen 7eleven sen OkQ8 sen Dannes Livs. Hittade vi de vi sökte? NÄEEE!!! as kallt också sen var vi vilse på östteg. Köldskador fick vi och Alicia använde strumpbyxor som halsduk hahaha.
GRÖNT TE, ÄPPELJUICEN HAHAH

MATILDA
Då var vi på Ersboda, igen. Vi skulle till..RUSTA AHAHHAHA.
Vi hoppade av på fel ställe sen så var det askallt och vi fråga nån tjej vilken håll vi skulle åt sen så sprang vi ifrån henne och jag ramlade-.-
Asså va i helvette gjorde vi där?

MATILDA, JESSICA
Friluftsliv... Varför tog vi de? vi hatar skogen.
En av dom värsta dagarna i mitt liv HAHAHAHAH.
Först cyklade vi till Fidodalen? 2mil. I SPÖREGN PÅ EN MOTORVÄG I UPPFÖRSBACKE.
Vi dog ju typ och Matilda lånade min jättegamla lilla cykel.
När vi var framme var vi jätte blöta och dom visade vart vi skulle sova... I EN KÅTA. Med Emmy, vår vän.
Röd torr färg låg på golvet så fort man stod utan skor så blev man röd. Kissade i skogen gjorde vi också. Emmy dampade för vi hade mobilerna.
Ingen jävla täckning i kåtan heller.
FLEXBERT HJÄLMARNA HAHAHHAHAAH!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0