det är ingen slump att du döptes till änglalik

Vaknade idag av att mamma kom in och väckte mig och frågade hur jag mådde.
Känner mig sjuk idag också, ska ju iväg till en Micke (min låtsaspappa) känner i morgon.
Typ deras släkt ska vara där, sen så ska vi äta där oså.
Men det går ju inte om jag är sjuk .. aja annars får jag vara hemma själv, ska inte sabba för dom bara för att jag är sjuk. Men vill väldigt gärna åka dit. Dom skulle isf hyra en minibuss och hämta oss i och skjutsa hem oss till dom.
Asschysst, men ska vara hemma idag och kurera mig. Typ sova, slöa vid datorn&messa.
Ska be mamma köpa halstabletter också! Har typ mycket feber idag också ..
Usch det suger att vara sjuk.
-
Följ gärna bloggen via blogglovin!
bloglovin
Fick ett tips på en låt av emma:]
Den är så fin<3..
Den väcker tankar ..

Postat av: julia

åh va drygt stackare!! jag är fortfarande förkyld också...:( haha jag blir lack på min klick-knapp på laptopen den är as seg -- haha. saknar dej kusinvitamin(L)

2010-04-09 @ 12:01:17
URL: http://koffert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0