matilda! :@

OCKSÅ HAR NGN JÄVLA GUBBE BLOCKAT MEJ PÅ APB, ELLER HAN HAR GJORT SÅ ATT JAG INTE KAN GÖRA ETT PISSSS INTE ENS ÄNDRA PRESSEN ELLER SKRIVA TE NGN ELLER AH, BAH FÖR JA HETER "MATILDA DERU" PÅ APB, ASSÅ DERU IST FÖR EFTERNAMN -.-
ibland får man bara sån jävla damp..
Hej!
Jag heter Alexander och arbetar åt Apberget. Dina namnuppgifter stämmer inte, vill du ge mig dina riktiga så jag kan ändra dem åt dig?
vilka jävla namnuppgifter?;d
ditt förnamn och efternamn.
Du heter inte: deru
i efternamn?
nej?
Skriv ditt riktiga efternamn nu till mig så rättar jag det.
Du kan dölja dina namnuppgifter. Du måste registrera dina riktiga personuppgifter. (förnamn + efternamn). Du kan höra av dig till mig eller någon annan stadsadmin när du ändrat dig. Tills dess förlorar du möjligheten att göra det mesta på Apberget.

Postat av: Anonym

fett synd om dig!/messi..O

2009-12-31 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0